3.01.2009

Yalın - Küçücüğüm-Remix


Promo Single CD:
1- Küçücüğüm - Club Remix
2- Küçücüğüm - Radio Remix
3- Küçücüğüm - Remix

Yalın'ın ikinci albümü "Küçücüğüm" piyasaya çıktıktan kısa bir süre sonra meraklıları için "33 devirli plak formatı"nda da yayınlanmıştı. Oldukça özenli hazırlanan bu uzunçalar, sınırlı sayıda üretilmesine rağmen kısa bir süre öncesine kadar büyük müzikmarketlerde raflardaki yerini hâlâ muhafaza ediyordu. O günlerde çalışmakta olduğum Akşam gazetesinin, aşağıda okuyabileceğiniz Pencere ekindeki köşemde albümün plak olarak da piyasaya çıktığını ben de duyurmuştum.
3 Haziran 2005 tarihli Akşam gazetesinin Pencere ekindeki Kanaldan Kanala başlıklı köşeden.
Yalın'ın ilk albümünü yayınlayan Universal Türkiye, albüm çıktıktan kısa bir süre sonra kapandığından, sanatçı ikinci albümü için o günlerde yeni kurulmuş olan Pasaj firmasıyla anlaşmıştı. İlk albümün elde ettiği büyük satış rakamından dolayı Pasaj Müzik Yalın'a büyük bir özen gösterdi ve albümün promosyonunu çok iyi yaptı. Bu sayfada yer alan Küçücüğüm - Remix CD single da bu promosyon çalışmalarından biriydi. Çalışma sadece basına dağıtılmak üzere hazırlandı ve piyasaya sürülmedi. Bu promo CD çok hoşuma gittiğinden, piyasaya çıkmamasına rağmen Akşam'ın Siesta ekinde tanıtma yazısı yazmıştım. Aşağıda yer alan bu yazının ardından bazı Yalın hayranları bana mail göndererek, CD'yi nasıl elde edebileceklerini sorduklarını hatırlıyorum. Onlara o zamanlar yardımcı olamamoştım; umarım bazıları bu sayfaya ulaşırlar da 3 yıl sonra da olsa bu remix'leri dinleme şansını yakalarlar. Bu promo CD'ye bugüne kadar Internet üzerinde hiç rastlamamış olduğumu da not düşmek isterim.

Akşam gazetesinin pazar eki Siesta'nın 20 Kasım 2005 tarihli 22 numaralı sayısında yer alan Dalga Boyu köşesi.

Hiç yorum yok: