17.11.2009

Homemade productions #4: Dig Your Grave (From Your Favorite Sky)

Dig Your Grave (From Your Favorite Sky)
01- Dig Your Grave- Modest Mouse
02- Ricatto Alla Malla- Luis Bacalov
03- There She Goes, My Beautiful World- Nick Cave & The Bad Seeds
04- Soldier Man- Shack
05- A Time To Be So Small- Interpol
06- Jism- Tindersticks
07- Postcard From Purgatory- The Dears
08- A Day Before Tomorrow- Brainstorm
09- Ovary Stripe- Kasabian
10- Untitled- Shadowy Man On A Shadowy Plan
11- Mezinka- David & The High Spirit
12- From Your Favorite Sky- I am Kloot
13- Big Sleeper- Eskobar
14- If I Die I Die- Dream City Film Club
15- Who Are You, Defenders Of The Universe?- The Dears
16- Miracle Drug- AC Newman
17- Per Siempre- Friends Of Dean Martinez
18- Unde The Sun- Gunga Din
19- Personel Jesus- Johnny Cash
20- Your Love is Like Las Vegas- The Thrills
21- Goodnight Moon- Shivaree
22- Interlude (Milo)- Modest Mouse


Bu karışık CD'yi yanlış hatırlamıyorsam 2004 sonbaharında kaydetmiştim. Kapağını ise daha sonra yaptım. O günlerde Akşam gazetesinde çalışıyordum ve bir gün gazetenin dijital fotoğraf arşivini karıştırken karlar içinde düşüp kalan bu atların resimleriyle karşılaştım. (Tam o sırada daha önce kaydetmiş olduğum bu karışık albümü dinliyordum desem uydurduğum hemen anlaşılır mı acaba?) Resimlerden hakikaten etkilenmiştim ve bu kapağı çok kısa bir sürede bitirdim. Bu kapağı bu kadar sevmemin bir sebebi de baskı aldığım kağıdın gazete kağıdı olmasından kaynaklanıyor sanırım. O hafif sararmış zemin rengi fotoğrafın içindeki acıyı daha da koyulaştırıyor sanki... Albümdeki şarkılara gelince... Onların yorumunu da size bırakıyorum.

Hiç yorum yok: