11.07.2009

İşte yeniden...

Kısa bir süre önce blog sayfamda yer alan linkleri belirttiğim sebeplerden dolayı kaldırmış ve yeni plaklar koymayı bırakmıştım. Şimdi bıraktığım yerden devam ediyorum. Hatta bıraktığım yerden de değil, biraz daha geriden başlıyorum izninizle. Sildiğim bütün linkleri yeniden yerlerine yerleştirdim öncelikle. Ayrıca daha önce bulamamış olduğum Neşe Karaböcek'in Gelinlik Giydim şarkısını da nihayet ulaşabildim ve onun da linkini sayfasına ekledim. Bir süre önce Google tarafından silinen Chester French EP'sindeki 6 şarkının linkini de yeniden koydum. (Bakalım Google sentinelleri sayfanın kokusunu alıp harekete geçecek ve yeniden silecekler mi o sayfayı?)
Kısmet olursa kısa bir süre içinde (belki yarın, belki yarından da yakın) yeni sayfaları da eklenmeye başlayacağım. Takip etmek isteyenlere duyururum.

Hiç yorum yok: