1.04.2009

Gülden Karaböcek - Şaka Yaptım Ben Sana (Taka- Takata)


45'lik Plak:
A Yüzü: Şaka Yaptım Ben Sana
B Yüzü: Sevdim Sevdim Ne Kazandım

Taka- Takata'ya iki farklı söz yazan Sezen Cumhur Önal bu şarkıyla "iki kere kapıyı çalan" tek isim değil. Aynı kapıdan Karaböcek kardeşler de iki kere geçmiş durumda. Aile içi meseleler yüzünden bildim bileli küs olan Neşe ve Gülden Karaböcek Kardeşler rekabetlerini aynı kişiyle evlenmek konusuyla sınırlı tutmayıp aynı şarkıyı cover'lama konusunda da sürdürdüler.
Gülden Karaböcek'in Taka- Takata yorumunun Türkçe adı olan Şaka Yaptım Ben Sana şarkının aslına en yakın kelimeden yola çıkılarak yazılmış. Ne var ki Şaka Yaptım Ben Sana ne Gülden Karaböcek'in diskografisinde ne de satış anlamında önemli bir başarı elde edemedi. Şarkının sözlerinin kime ait olduğunu bilmiyorum ancak bu kez Sezen Cumhur Önal'a ait olmadığına eminim. Zira 45'liğin kapağında zat-ı muhteremin adı zikredilmemiş.

Hiç yorum yok: