5.06.2011

Top 10 AMY Singles #10 Stronger Than Me


12" Maxi Single (2003 Made In UK/Islands 12 IS 830)
Side A-1: Stronger Than Me (Album Version)
Side A-2: Stronger Than Me (Curtis Lynch Jnr. Remix)
Side B-1: Stronger Than Me (Harmonic 33 Remix)
Side B-2: Stronger Than Me (Acapella)


Single CD (2003 Made In UK/Islands CID 830)
Track 1: Stronger Than Me
Track 2: What It Is
Track 3: Take The Box (The Headquarters Mix)



Malûmunuz Amy Winehouse, bu ayın 20'sinde Maçka Küçükçiftlik Park’da konser vermek üzere ülkemize teşrif edecek. Ben de son 10 yılda en çok sevdiğim sanatçıların başına yerleşen Amy için özel bir şeyler yapmak istedim. "Özel bir şeyler" dediysem gerçekten özel birşeyleri kastediyorum. Buradan yola çıkarak İnternet üzerinde bulanamayacak bir konsept yaratmak en güzeli olur diye düşündüm ve Amy'nin bugüne kadar yayınlanmış single'larından bir Top 10 sıralaması oluşturmaya karar verdim. Sanatçının hali hazırda sadece iki albümü var biliyorsunuz. Bu iki albümden yayınlanan single'ların sayısı ise değişik versiyonlarını da hesaba katınca epey kalabalık.
Listenin 10. sırasında Amy Winehouse'u müzik dünyasıyla tanıştıran ilk single olan Stronger Than Me yer alıyor. İlk olmasının yanı sıra Stronger Than Me şimdilik en kötü liste performansı gösteren Amy single'ı... İngiltere listelerinde 71. sıraya kadar yükselebilen şarkı, 2003 senesinde üç şarkılık single CD ve üç remiksin yer aldığı 12" maxi single formatlarında piyasaya çıktı. Bu vasat liste performansına rağmen şarkı 2004 yılında En İyi Şarkı dalında İngiltere Şarkıyazarları, Besteciler ve Yazarlar Akademisi tarafından dağıtılan Igor Novello Ödülünü kazandı. Stronger Than Me ilk Amy Winehouse albümü Frank'de yer alıyor. Single CD'nin ikinci şarkısı olan What It Is ise hiçbir Amy albümünde yok.
ÖNEMLİ NOT: Büyük olasılıkla bu sayfa ve daha sonraki Amy sayfaları yayınlandıktan hemen sonra Google tarafından kaldırılacak ve bana bir uyarı yazısı gönderilecektir. Daha önce Grease sayfalarında aynen böyle olmuştu, bu nedenle Grease plaklarının mp3 linklerini kaldırmak zorunda kaldım. Bu nedenle eğer bu şarkıları dinlemek isteyenler linkler kaldırlmadan hemen dosyaları indirmeye baksınlar. Yine de linklere yetişemeyenler aydogduatilla@gmail.com adresine mail atarlarsa kendilerine yardımcı olmaya çalışırım.

Hiç yorum yok: